Moda

Miesiąc Fashion Club i Private Sale we Wrocław Fashion Outlet – skorzystaj z wyjątkowych okazji i przy okazji wesprzyj akcję sadzenia drzew

Nadchodzi szczególny czas dla wszystkich członków Fashion Clubu, programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet. Od 1 do 27 października będą oni mogli uczestniczyć w akcji Miesiąc Fashion Club, w trakcie której czekać na nich będą specjalne promocje przygotowane przez marki należące do programu oraz niespodzianki w postaci upominków. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji w postaci warsztatów makijażowych oraz warsztatów ze stylistką. Dodatkowo, w ramach trwającej przez cały październik akcji „Razem zazielenimy okolicę”, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć program sadzenia drzew w okolicy centrum. Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca od 28 października do 5 listopada Private Sale, czyli tydzień ze zniżkami przeznaczonymi tylko dla członków Fashion Club.

Miesiąc promocji i dodatkowych atrakcji

Miesiąc Fashion Club to akcja doskonale znana członkom programu lojalnościowego Fashion Club. W tym roku potrwa ona od 1 do 27 października i skupi na czterech kolejnych piątkach. To właśnie w tych dniach na uczestników Fashion Clubu czekać będą dodatkowe atrakcje przygotowane przez marki biorące udział w programie oraz Wrocław Fashion Outlet. W pierwsze dwa piątki miesiąca, 7 i 14 października, na osoby dokonujące zakupów w ramach Fashion Club czekać będą upominki od centrum handlowego. 21 października odbędą się natomiast warsztaty makijażowe, które poprowadzi wrocławska makijażystka i stylistka mody Kasia Skoczylas, bardziej znana jako Skoczi. W trakcie wydarzenia zaprezentuje jak stworzyć idealny makijaż na dzień i jak w kilku ruchach zamienić go na makijaż wieczorowy. Z kolei 28 października na członków Fashion Club czekać będą warsztaty ze stylistką współpracującą z centrum, która pokaże jak skompletować garderobę na jesień. Tego dnia rozpocznie się też wyjątkowa akcja Private Sale, podczas której na członków Fashion Clubu czekać  będą liczne oferty i zniżki od marek uczestniczących w programie. Private Sale potrwa do 5 listopada. Przy okazji zakupów można też będzie zadbać o poprawę klimatu – uzupełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały październik akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Za każdy pierwszy zakup dziennie każdego członka programu Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5 złotych na posadzenie drzew w okolicy centrum. „Akcja „Razem zazielenimy okolicę” to kolejna już nasza inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu realizowana w ramach Miesiąca Fashion Club. We wrześniu 2020 roku każda transakcja dokonana przez członka programu oznaczała posadzenie przez nas jednego drzewka. Efektem było zasadzenie w kwietniu 2021 roku 6000 sadzonek, które w przyszłości stworzą las we wrocławskiej dzielnicy Osobowice. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów w program dodatkowo posadziliśmy 10 dorosłych drzew i ufundowaliśmy 9 dużych insektowników w sąsiadującym z naszym centrum Parku Tysiąclecia. Dołączenie do klubu jest więc nie tylko szansą na dodatkowe zniżki, ale też okazją do zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Fashion Club – to się opłaca!

Aby dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać ze zniżek i dodatkowych atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu, wystarczy pobrać

na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store. Członkiem Fashion Clubu można też zostać rejestrując się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udając się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Przystępując do programu warto wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację, ponieważ wiele informacji o aktualnych promocjach i atrakcjach przygotowanych z myślą o uczestnikach klubu jest przekazywanych drogą elektroniczną. Dodatkowo, aplikacja umożliwia gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie.

„Do tej pory do naszego programu lojalnościowego Fashion Club przystąpiło już niemal 40 000 uczestników. Członkostwo w klubie to przede wszystkim konkretne oszczędności dla klientów – podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują oni 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci zniżki przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług, niedostępnych dla innych – do tej pory były to m.in. możliwość personalizacji rowerów i akcesoriów rowerowych, metamorfoza stylu z Harper’s Bazaar, karnety i bilety na festiwal filmowy Nowe Horyzonty czy stylowe torby na zakupy wykonane z materiałów z recyklingu”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Polski przemysł kosmetyczny stoi obecnie przed szansą dalszej, globalnej ekspansji.

Szczególnie obiecujące są rynki krajów Bliskiego Wschodu i państw azjatyckich. Jeśli chodzi o liczbę certyfikatów eksportowych umożliwiających wejście na nowy rynek, wystawianych przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, w 2016 r. pierwszą dziesiątkę otwierały dwa kraje azjatyckie – Wietnam i Korea Południowa. Na liście znalazły się też inne szybko rosnące rynki, jak Kuwejt, Maroko czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów na szczególną uwagę eksporterów, zasługują Chiny. Według raportu Polityki Insight to właśnie ten kraj jest liderem wzrostu rynku kosmetyków w Azji ze względu na wzrost gospodarki i rozwijającą się klasę średnią, będącą naturalnym konsumentem produktów z tego sektora.

Wraz z nasycaniem się rynku europejskiego w kolejnych latach to właśnie takie rynki jak Chiny będą najistotniejszymi trampolinami wzrostu dla polskich producentów działających globalnie. Z drugiej
strony, pomimo nasycenia, udział polskiego eksportu do krajów europejskich wciąż rośnie – nie można więc ich ignorować. Firmy z Polski są w stanie powiększać sprzedaż w Unii, co jest mierzalnym przejawem coraz większej atrakcyjności polskich kosmetyków w oczach wymagających europejskich konsumentów.

Przesunięcie akcentów w polskim eksporcie ze Wschodu na Zachód, z krajów takich, jak Rosja czy Ukraina w stronę rozwiniętych państw Europy Zachodniej (Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec), świadczy o tym, że polski przemysł kosmetyczny szybko się uczy. Firmy z Polski są w stanie oferować konkurencyjne produkty nie tylko na stosunkowo łatwych rynkach, ale też tam, gdzie konkurencja jest niezwykle zacięta.

Global anti-aging oraz Healthy aging – nowe podejście do starzenia
Starzenie (aging), jest skomplikowanym, długotrwałym, dynamicznym i nieodwracalnym procesem związanym z upływem lat, zachodzącym w ludzkim organizmie, który ma wpływ na wiele aspektów ludzkiego życia, związanych z aktywnością fizyczną, mentalną i społeczną. Rozpoczyna się niepostrzeżenie po okresie dojrzewania, nasila z biegiem czasu i prowadzi do uszkodzenia wszystkich funkcji organizmu.

Mimo, że jest to proces fizjologiczny i dotyczący każdego z nas, współczesne pokolenia ludzi nie chcą pogodzić się ze zmianami związanymi ze starzeniem, zachodzącymi w ich organizmach. Z roku na rok na całym świecie rośnie liczba osób, dla których zachowanie atrakcyjnego wyglądu do późnej starości jest równie ważne, jak zachowanie aktywnego umysłu i dobrego zdrowia fizycznego. Mimo, iż starzenie to proces naturalny, już od dziesięcioleci zaznacza się tendencja, aby traktować go w kategoriach patologii („choroba starzenia”) wymagającej właściwej diagnostyki, profilaktyki i terapii.

Polski przemysł kosmetyczny stoi obecnie przed szansą dalszej, globalnej ekspansji.

Szczególnie obiecujące są rynki krajów Bliskiego Wschodu i państw azjatyckich. Jeśli chodzi o liczbę certyfikatów eksportowych umożliwiających wejście na nowy rynek, wystawianych przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, w 2016 r. pierwszą dziesiątkę otwierały dwa kraje azjatyckie – Wietnam i Korea Południowa. Na liście znalazły się też inne szybko rosnące rynki, jak Kuwejt, Maroko czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów na szczególną uwagę eksporterów, zasługują Chiny. Według raportu Polityki Insight to właśnie ten kraj jest liderem wzrostu rynku kosmetyków w Azji ze względu na wzrost gospodarki i rozwijającą się klasę średnią, będącą naturalnym konsumentem produktów z tego sektora.

Wraz z nasycaniem się rynku europejskiego w kolejnych latach to właśnie takie rynki jak Chiny będą najistotniejszymi trampolinami wzrostu dla polskich producentów działających globalnie. Z drugiej
strony, pomimo nasycenia, udział polskiego eksportu do krajów europejskich wciąż rośnie – nie można więc ich ignorować. Firmy z Polski są w stanie powiększać sprzedaż w Unii, co jest mierzalnym przejawem coraz większej atrakcyjności polskich kosmetyków w oczach wymagających europejskich konsumentów.

Przesunięcie akcentów w polskim eksporcie ze Wschodu na Zachód, z krajów takich, jak Rosja czy Ukraina w stronę rozwiniętych państw Europy Zachodniej (Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec), świadczy o tym, że polski przemysł kosmetyczny szybko się uczy. Firmy z Polski są w stanie oferować konkurencyjne produkty nie tylko na stosunkowo łatwych rynkach, ale też tam, gdzie konkurencja jest niezwykle zacięta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *