Moda

Miesiąc Fashion Club i Private Sale we Wrocław Fashion Outlet – skorzystaj z wyjątkowych okazji i przy okazji wesprzyj akcję sadzenia drzew

Nadchodzi szczególny czas dla wszystkich członków Fashion Clubu, programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet. Od 1 do 27 października będą oni mogli uczestniczyć w akcji Miesiąc Fashion Club, w trakcie której czekać na nich będą specjalne promocje przygotowane przez marki należące do programu oraz niespodzianki w postaci upominków. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji w postaci warsztatów makijażowych oraz warsztatów ze stylistką. Dodatkowo, w ramach trwającej przez cały październik akcji „Razem zazielenimy okolicę”, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć program sadzenia drzew w okolicy centrum. Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca od 28 października do 5 listopada Private Sale, czyli tydzień ze zniżkami przeznaczonymi tylko dla członków Fashion Club.

Miesiąc promocji i dodatkowych atrakcji

Miesiąc Fashion Club to akcja doskonale znana członkom programu lojalnościowego Fashion Club. W tym roku potrwa ona od 1 do 27 października i skupi na czterech kolejnych piątkach. To właśnie w tych dniach na uczestników Fashion Clubu czekać będą dodatkowe atrakcje przygotowane przez marki biorące udział w programie oraz Wrocław Fashion Outlet. W pierwsze dwa piątki miesiąca, 7 i 14 października, na osoby dokonujące zakupów w ramach Fashion Club czekać będą upominki od centrum handlowego. 21 października odbędą się natomiast warsztaty makijażowe, które poprowadzi wrocławska makijażystka i stylistka mody Kasia Skoczylas, bardziej znana jako Skoczi. W trakcie wydarzenia zaprezentuje jak stworzyć idealny makijaż na dzień i jak w kilku ruchach zamienić go na makijaż wieczorowy. Z kolei 28 października na członków Fashion Club czekać będą warsztaty ze stylistką współpracującą z centrum, która pokaże jak skompletować garderobę na jesień. Tego dnia rozpocznie się też wyjątkowa akcja Private Sale, podczas której na członków Fashion Clubu czekać  będą liczne oferty i zniżki od marek uczestniczących w programie. Private Sale potrwa do 5 listopada. Przy okazji zakupów można też będzie zadbać o poprawę klimatu – uzupełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały październik akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Za każdy pierwszy zakup dziennie każdego członka programu Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5 złotych na posadzenie drzew w okolicy centrum. „Akcja „Razem zazielenimy okolicę” to kolejna już nasza inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu realizowana w ramach Miesiąca Fashion Club. We wrześniu 2020 roku każda transakcja dokonana przez członka programu oznaczała posadzenie przez nas jednego drzewka. Efektem było zasadzenie w kwietniu 2021 roku 6000 sadzonek, które w przyszłości stworzą las we wrocławskiej dzielnicy Osobowice. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów w program dodatkowo posadziliśmy 10 dorosłych drzew i ufundowaliśmy 9 dużych insektowników w sąsiadującym z naszym centrum Parku Tysiąclecia. Dołączenie do klubu jest więc nie tylko szansą na dodatkowe zniżki, ale też okazją do zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Fashion Club – to się opłaca!

Aby dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać ze zniżek i dodatkowych atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu, wystarczy pobrać

na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store. Członkiem Fashion Clubu można też zostać rejestrując się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udając się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Przystępując do programu warto wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację, ponieważ wiele informacji o aktualnych promocjach i atrakcjach przygotowanych z myślą o uczestnikach klubu jest przekazywanych drogą elektroniczną. Dodatkowo, aplikacja umożliwia gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie.

„Do tej pory do naszego programu lojalnościowego Fashion Club przystąpiło już niemal 40 000 uczestników. Członkostwo w klubie to przede wszystkim konkretne oszczędności dla klientów – podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują oni 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci zniżki przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług, niedostępnych dla innych – do tej pory były to m.in. możliwość personalizacji rowerów i akcesoriów rowerowych, metamorfoza stylu z Harper’s Bazaar, karnety i bilety na festiwal filmowy Nowe Horyzonty czy stylowe torby na zakupy wykonane z materiałów z recyklingu”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Hi-tech beauty
Zabiegi high-tech to procedury z zastosowaniem najnowocześniejszych urządzeń, które pozwalają na przeprowadzanie nieinwazyjnych i relatywnie przyjemnych zabiegów, dających spektakularne efekty w krótkim czasie. Szeroki wybór aparatury, której działanie opiera się na najnowszych technologiach, zarówno w medycynie estetycznej, jak i kosmetologii, gwarantuje wspaniałe rezultaty w redukcji zmarszczek, uszkodzeń posłonecznych, blizn i trądziku. Urządzenia hi-tech umożliwiają lifting twarzy, wyrównanie kolorytu oraz poprawę jakości skóry. Po wykluczeniu przeciwwskazań, można z nich korzystać w każdym wieku, aby spowolnić procesy starzenia i dłużej utrzymać młody wygląd, a także, aby korygować problemy estetyczne wynikające z upływu lat.

Aparaturowe zabiegi hi-tech wykorzystują kilka innowacyjnych technologii, które można stosować pojedynczo bądź zestawić w różne kombinacje: fale radiowe RF, podczerwień IR, ultradźwięki US, masaż próżniowy, mikronakłuwanie oraz różnego rodzaju prądy. Mimo, iż technologie te znane są od dawna, trend hi-tech beauty rozwija się, cięgle dostarczając estetologom nowszą i nowocześniejszą aparaturę. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że zabiegi te wypierają tzw. „białą kosmetykę” – obecnie nie ma praktycznie gabinetu, który nie posiadałby w swojej ofercie zabiegów z wykorzystaniem aparatury hi-tech.

Dbanie o urodę to ważny aspekt życia codziennego. Zwykło się uważać, że szczególnie zainteresowane są nim kobiety, ale mniejszościowa dotychczas grupa męska dynamicznie rośnie, bo mężczyźni też lubią o siebie dbać. Atrakcyjny wygląd sprzyja dobremu samopoczuciu, a także przykuwa uwagę otoczenia. Z zalet zabiegów pielęgnacyjnych zdaje sobie sprawę coraz więcej ludzi, a rosnący dobrobyt społeczeństwa pozwala na korzystanie z usług profesjonalnych salonów w coraz większym stopniu.

Za te „urodowe cuda” odpowiadają utalentowane kosmetyczki. Jest to zawód oferujący obiecujące perspektywy na przyszłość i możliwość ciągłego rozwoju.

Praca na etacie w salonie kosmetycznym to pensja od 1700 zł do 2700 zł netto. Podane widełki są przeciętne, co oznacza, że skrajne przypadki mogą zarabiać mniej lub więcej, niż pokazuje to podany przedział. Różnice w zarobkach wynikają z lokalizacji danego salonu. Większe miasta oferują wyższe pensje w stosunku do mniejszych miejscowości, gdzie zainteresowanie usługami jest mniejsze. Do tego dochodzą nabyte kompetencje oraz ich potwierdzenia – zyskasz na wartości, jeśli specjalizujesz się w kilku zabiegach, a dodatkowo posiadasz dyplomy i certyfikaty zdobyte na szkoleniach i kursach. Jeśli jednak Twoje zaangażowanie w pracę zaowocuje własną działalnością, to możesz liczyć na zyski rzędu 3500 zł – 5000 zł. Zarobki kosmetyczki pracującej na własną rękę uzależnione są od oferowanych cen usług, popularności wśród klientów, posiadanych umiejętności oraz ponoszonych w związku z działalnością kosztów.

Nano beauty
W ostatnich latach w świat kosmetyków wkroczyła nanotechnologia oferująca nowe aktywne składniki, których jeden z wymiarów nie przekracza 100 nm. Nanocząsteczki i nanomateriały znalazły zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym również w przemyśle kosmetycznym. Według producentów nanokosmetyków, zastosowanie tych cząstek zwiększa skuteczność działania kosmetyków i ich biodostępność – biotechnolodzy twierdzą, że obecnie najlepszą formą transportu substancji aktywnych są nanostruktury nośnikowe. Mimo, iż problemy związane z bezpieczeństwem i zdrowiem człowieka w przypadku kontaktu z nano-produktami są do końca nierozeznane i opisane, nanotechnologia na dobre wkroczyła do branży beauty.

Systemy nośnikowe stosowane w preparatach kosmetycznych stanowią magazyn substancji czynnych, ponadto chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych i ułatwiają ich uwalnianie w miejscu docelowym. Najpopularniejsze systemy nośnikowe w preparatach kosmetycznych to nanosfery i nanokapsuły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *