Moda

Miesiąc Fashion Club i Private Sale we Wrocław Fashion Outlet – skorzystaj z wyjątkowych okazji i przy okazji wesprzyj akcję sadzenia drzew

Nadchodzi szczególny czas dla wszystkich członków Fashion Clubu, programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet. Od 1 do 27 października będą oni mogli uczestniczyć w akcji Miesiąc Fashion Club, w trakcie której czekać na nich będą specjalne promocje przygotowane przez marki należące do programu oraz niespodzianki w postaci upominków. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji w postaci warsztatów makijażowych oraz warsztatów ze stylistką. Dodatkowo, w ramach trwającej przez cały październik akcji „Razem zazielenimy okolicę”, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć program sadzenia drzew w okolicy centrum. Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca od 28 października do 5 listopada Private Sale, czyli tydzień ze zniżkami przeznaczonymi tylko dla członków Fashion Club.

Miesiąc promocji i dodatkowych atrakcji

Miesiąc Fashion Club to akcja doskonale znana członkom programu lojalnościowego Fashion Club. W tym roku potrwa ona od 1 do 27 października i skupi na czterech kolejnych piątkach. To właśnie w tych dniach na uczestników Fashion Clubu czekać będą dodatkowe atrakcje przygotowane przez marki biorące udział w programie oraz Wrocław Fashion Outlet. W pierwsze dwa piątki miesiąca, 7 i 14 października, na osoby dokonujące zakupów w ramach Fashion Club czekać będą upominki od centrum handlowego. 21 października odbędą się natomiast warsztaty makijażowe, które poprowadzi wrocławska makijażystka i stylistka mody Kasia Skoczylas, bardziej znana jako Skoczi. W trakcie wydarzenia zaprezentuje jak stworzyć idealny makijaż na dzień i jak w kilku ruchach zamienić go na makijaż wieczorowy. Z kolei 28 października na członków Fashion Club czekać będą warsztaty ze stylistką współpracującą z centrum, która pokaże jak skompletować garderobę na jesień. Tego dnia rozpocznie się też wyjątkowa akcja Private Sale, podczas której na członków Fashion Clubu czekać  będą liczne oferty i zniżki od marek uczestniczących w programie. Private Sale potrwa do 5 listopada. Przy okazji zakupów można też będzie zadbać o poprawę klimatu – uzupełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały październik akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Za każdy pierwszy zakup dziennie każdego członka programu Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5 złotych na posadzenie drzew w okolicy centrum. „Akcja „Razem zazielenimy okolicę” to kolejna już nasza inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu realizowana w ramach Miesiąca Fashion Club. We wrześniu 2020 roku każda transakcja dokonana przez członka programu oznaczała posadzenie przez nas jednego drzewka. Efektem było zasadzenie w kwietniu 2021 roku 6000 sadzonek, które w przyszłości stworzą las we wrocławskiej dzielnicy Osobowice. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów w program dodatkowo posadziliśmy 10 dorosłych drzew i ufundowaliśmy 9 dużych insektowników w sąsiadującym z naszym centrum Parku Tysiąclecia. Dołączenie do klubu jest więc nie tylko szansą na dodatkowe zniżki, ale też okazją do zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Fashion Club – to się opłaca!

Aby dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać ze zniżek i dodatkowych atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu, wystarczy pobrać

na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store. Członkiem Fashion Clubu można też zostać rejestrując się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udając się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Przystępując do programu warto wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację, ponieważ wiele informacji o aktualnych promocjach i atrakcjach przygotowanych z myślą o uczestnikach klubu jest przekazywanych drogą elektroniczną. Dodatkowo, aplikacja umożliwia gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie.

„Do tej pory do naszego programu lojalnościowego Fashion Club przystąpiło już niemal 40 000 uczestników. Członkostwo w klubie to przede wszystkim konkretne oszczędności dla klientów – podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują oni 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci zniżki przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług, niedostępnych dla innych – do tej pory były to m.in. możliwość personalizacji rowerów i akcesoriów rowerowych, metamorfoza stylu z Harper’s Bazaar, karnety i bilety na festiwal filmowy Nowe Horyzonty czy stylowe torby na zakupy wykonane z materiałów z recyklingu”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Nutri beauty
Odpowiednio skomponowana dieta (zróżnicowana, bogata w warzywa, owoce i odpowiednie promocje białek, cukrów i tłuszczy) jest niezastąpiona dla prawidłowego rozwoju fizycznego, dobrego samopoczucia, oraz w utrzymaniu młodego, estetycznego wyglądu skóry. Niestety, często codzienny jadłospis przeciętnego człowieka odbiega od ideału i nie zaspokaja wszystkich potrzeb organizmu. Stosowanie odpowiednio dobranych suplementów diety (produktów, które są złożone z witamin, minerałów i innych substancji, traktowanych jako uzupełnienie normalnej żywności) pozwala na uzupełnienie ich braków, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania i narażenia na stres oraz szkodliwego działania czynników środowiskowych.

Globalne podejście do starzenia powoduje, że estetolodzy coraz chętniej wspomagają procedury zabiegowe zaleceniami dotyczącymi diety, posługując się także suplementacją. Rynek nutrikosmetyków (suplementów diety) dynamicznie rozwija się od kilku lat, jednak, jak prognozują analitycy PMR, w latach 2017–2020 dynamika rynku suplementów diety w Polsce wzrośnie do około 8% rocznie. W przypadku skóry, włosów oraz paznokci włączenie nutrikosmetyków do diety ma na celu poprawienie ich kondycji, wspieranie procesów metabolicznych zachodzących w skórze oraz wzmocnienie jej odporności czy pomoc w przywróceniu odpowiedniego stopnia nawilżenia. Wśród najpopularniejszych składników wzmacniająco-regenerującym znajdziemy witaminy (C, A, E, H, grupa B, PP), składniki minerlane (Zn, Fe, Se, Ca), NNKT (omega-3), karotenoidy (likopen), flawonoidy (izoflawony sojowe), wyciągi roślinne np. ze skrzypu polnego czy pokrzywy, aminokwasy(L-cysteina czy L-metionina), drożdże, koenzym Q.

Healthy aging
Niewątpliwie trendem, który od wielu lat rozwija się na całym świecie jest tzw. healthy aging. Od jakiegoś czasu określenie to funkcjonuje również w Polsce obejmując głównie problematykę zdrowia i chorób osób starszych a filozofia healthy aging zaczyna być także widoczna w branży beauty. Wiele organizacji propagujących tą filozofię, zdrowe starzenie określa jako proces optymalizacji możliwości poprawy i zachowania zdrowia, czyli fizycznego, społecznego i psychicznego dobrostanu oraz niezależności seniorów, przyczyniając się do poprawy jakości ich życia. Dlatego zarówno na świecie, jak i w Polsce, healthy aging rozpatruje się głównie w odniesieniu do osób po 60., a nawet już 50. r.ż.

Zainteresowanie zwiększeniem potencjału zdrowotnego seniorów wynika z regularnie napływających informacji o niekorzystnych danych demograficznych – niskim współczynniku dzietności oraz rosnącej średniej długość życia i coraz liczniejszej populacji osób powyżej 65. r.ż. Według WHO w Regionie Europejskim odsetek osób w wieku 65 lat ma wzrosnąć z 14% w 2010 do 25% w 2050 r. Dlatego Europa promuje zdrowe starzenie poprzez szereg strategii i planów działania, np. poprawę opieki zdrowotnej nad seniorami, zwiększenie ich aktywności zawodowej i społecznej. Ma to na celu zapobieganie skutkom chorób związanych z wiekiem, wykluczeniu społecznemu seniorów a także minimalizowaniu obciążeń związanych z ich niepełnosprawnością. W branży beauty są to działania dotyczące poprawy jakości życia seniorów poprzez umieszczenie w ofercie specjalistycznych pakietów zabiegowych dla seniorów, obejmujących medyczne zabiegi estetyczne, zabiegi estetyczno-zachowawcze z obszaru szeroko rozumianej kosmetologii oraz podologii czy trychologii osób starszych.

Mikrobiom beauty
W ostatnich latach do kręgu zainteresowań biologów i biotechnologów (po ko­mórkach macierzystych) dołączył również mikrobiom człowieka, czyli różnicowana społeczność ko­mensalnych, symbiotycznych i patogennych mikroorga­nizmów żyjących w i na jego ciele. Badania nad mikroflorą obejmujące wpływ wieku, diety, stoso­wanych leków, środowiska życia oraz przebytych chorób na skład tej mikroflory umożliwiły zrozumienie rela­cji, które składają się na zachowanie zdrowia lub rozwój chorób zależnych właśnie od mikroorganizmów zamiesz­kujących nasze ciało. Okazuje się, że mikroflora ma wpływ na różne aspekty fizjologii organizmu człowieka oraz jego podatność na wiele dysfunkcji organizmu. Zachwianie naturalnej równowagi mikrobiologicznej skóry, np. poprzez zastosowanie terapii antybiotykowej czy agresywnej, nieprawidłowej pielęgnacji może mieć istotne konsekwencje dla jej funkcjonowania a także wpływać na przyspieszenie procesu jej starzenia.

Dlatego w kosmetologii rozwinął się odrębny nurt w kosmetologii – kosmetyki pre- i probiotyczne. Ich zadaniem jest tworzenie i utrzymanie na powierzchni skóry aktywnej bariery ochronnej – mikrobiologicznej flory, która zapobiega namnażaniu się drobnoustrojów chorobotwórczych. Są to kosmetyki idealne dla skóry pozbawionej naturalnej ochrony, podrażnionej czy uszkodzonej, ponieważ na takiej skórze patogenne drobnoustroje rozmnażają się błyskawicznie, powodując różnorodne dermatozy.

Mimo, iż wcześniejsze pokolenia posiadały, nabytą przez doświadczenie wiedzę, o dobrym wpływie pre- i probiotyków na skórę, jednak dopiero teraz trend mikrobiom beauty, czyli czerpanie z dobroczynnych właściwości kefirów czy jogurtów działających przeciwstarzeniowo i kojąco na skórę, jest widoczny w produkcji wielu luksusowych produktów do jej mycia i pielęgnacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *