Kosmetyki Uroda

Trzeba stosować odpowiednie kremy

Każda cera jest inna, a co się z tym wiąże, każda potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego właśnie, powinniśmy popatrzeć jakie preparaty są najlepsze dla naszego rodzaju cery, tak abyśmy mieli pewność, że korzystamy z tych, które na długo pomogą nam zachować jej młody wygląd.

Nie patrzmy tylko na wiek

Bardzo często na kremach mamy informację, dla skóry w jakim wieku, są one proponowane. Oczywiście możemy się tym sugerować, jednak najważniejsze jest to, aby dany krem odpowiadał na potrzeby naszej skóry. Jeśli mamy skórę suchą, to powinniśmy używać preparatów nawilżających i odwrotnie. Jeśli mamy skórę przetłuszczającą się, to koniecznie powinniśmy używać kremów matujących. Wówczas będziemy mieli pewność, że nasza skóra w odpowiedni sposób jest odżywiona, nawilżona i posiada wszystkie niezbędne składniki odżywcze.

Jest wiele różnych produktów

Musimy sobie zdawać sprawę z tego, że jest wiele różnych produktów, które są prezentowane do pielęgnacji skóry. Może się okazać, że nie wszystkie będą nam odpowiadały, a co się z tym wiąże, powinniśmy tak długo szukać dla siebie tego najlepszego, aż faktycznie go znajdziemy. Być może takie kremy będą się różniły detalami, a to oznacza, że wówczas będziemy mogli wybrać taki, który faktycznie najlepiej na nas działa.

Warto wypróbować działanie kilku różnych kremów, tak aby mieć pewność, że faktycznie stosujemy ten, który pomaga naszej skórze i sprawia, że na długi czas będzie ona mogła zachować młody wygląd, będąc jednocześnie jędrną.

Branża kosmetyczna

Branża beauty rozumie, że stan zdrowia ma odzwierciedlenie w dynamice starzenia się i wyglądzie skóry, dlatego też, aby spowodować spowolnienie i bardziej łaskawe dla organizmu starzenie, należy podejmować działania anti-aging w odniesieniu do całego organizmu od momentu, kiedy proces ten rozpoczyna się, a nawet wcześniej – często mówi się, że zdrowe starzenia zaczyna się w dzieciństwie! Anti-aging to zatem pierwszy krok na drodze ku healthy aging – zdrowemu starzeniu się. Rozwój branży beauty zarówno w obszarze estetologii medycznej, jak i kosmetologii wskazuje, że kierunki rozwoju global anti-aging oraz healthy aging mogą znaleźć trwałe miejsce w programach terapeutycznych specjalistów estetologów.

Inwazyjność i technologia oraz ekologia i naturalność – różne drogi walki ze starzeniem
Aktualne trendy w branży beauty można rozpatrywać biorąc pod uwagę także inne kryterium – rodzaj metod i narzędzi używanych w terapiach przeciwstarzeniowych, pielęgnacyjnych i upiększających. Tu zauważyć można dwukierunkowy rozwój branży. Z jednej strony rozwija się estetologia naturalna, oparta o ekologiczne, organiczne składniki aktywne, masaż, hydro- , balneo- czy krioterapię, z drugiej w działaniach estetycznych sięga się po bardzo zaawansowane biotechnologicznie, aparaturowe oraz medycznie zabiegi.

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez PMR, konsumenci wybierając kosmetyki, kierują się ich jakością (88%), zapachem (79%), ceną (77%) oraz naturalnością (55%). Cena już dawno przestała być dla klientów najważniejsza, kryterium znanej marki również traci na znaczeniu. Wiąże się to przede wszystkim z silnym w ostatnich latach rozwojem marek własnych. Aż dla 45% respondentów ważne jest, by kupowany kosmetyk był produktem polskim. Wysoka jakość krajowych produktów oraz zaufanie, jakim darzą je konsumenci pozwalają im coraz lepiej konkurować z zagranicznymi markami.

Wciąż najpopularniejszym miejscem zakupów kosmetyków w naszym kraju są drogerie (79%). W tych punktach częściej dokonują zakupów kobiety (86%) niż mężczyźni (67%). Blisko 25% konsumentów dokonuje z kolei zakupu kosmetyków w hipermarketach, a dyskonty wybiera 14% osób.

W najbliższych latach powinno dojść do dalszego wzrostu znaczenia dyskontów, przede wszystkim z racji ich ekspansji, poszerzonej oferty kosmetycznej oraz rosnącego zaufania społeczeństwa do marek własnych. Z kolei hipermarkety, aby zaradzić spadkom sprzedaży kosmetyków, będą najpewniej przebudowywać swoje działy kosmetyczne, próbując upodobnić je do drogerii.

Branża kosmetyczna oferuje szeroki wachlarz produktów, w tym m.in. kosmetyki do pielęgnacji
skóry, włosów, jamy ustnej, perfumy czy kosmetyki kolorowe. Produkty te są dostępne w sprzedaży bezpośredniej, hurtowej, a także za pośrednictwem salonów piękności, salonów fryzjerskich czy centrów SPA.

Na każdym z etapów generowane jest zatrudnienie, tworzona jest wartość dodana, wypłacane są wynagrodzenia i odprowadzane są podatki. Łączne efekty ekonomiczne znacznie przewyższają efekty bezpośrednie. W niniejszym raporcie podjęto próbę ich oszacowania przy użyciu modelu przepływów międzygałęziowych, inaczej zwanego modelem Input-Output lub modelem Leontiefa. Model koncentruje się na powiązaniach i zależnościach między różnymi gałęziami gospodarki, dzięki czemu pozwala zbadać, w jaki sposób działalność danej gałęzi wpływa na rozwój pozostałych.

2 Komentarze do “Trzeba stosować odpowiednie kremy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *