Moda

Wrocław Fashion Outlet z nową odsłoną salonów ONLY i Converse. Do grona najemców dołącza marka Wellensteyn

Po przerwie związanej z przebudową w październiku do Wrocław Fashion Outlet wróciły marki ONLY i Converse. W przypadku pierwszego z salonów oprócz zmian w wystroju nastąpiło też powiększenie powierzchni sklepu. To jednak nie koniec niespodzianek dla klientów – do grona najemców największego centrum outletowego w regionie dołączyła też marka Wellensteyn, niemiecki brand specjalizujący się w produkcji kurtek najwyższej jakości.

ONLY i Converse wracają do Wrocław Fashion Outlet

Zarówno ONLY, jak i Converse to marki, których żadnemu miłośnikowi mody nie trzeba przedstawiać. Pierwsza z nich to duński producent odzieży i akcesoriów dla nowoczesnych i stylowych kobiet. W swoich kolekcjach stawia na kobiecość i unikatowość, którą podkreśla także poprzez nazwę. ONLY tworzy ubrania nowoczesne i stylowe, pozwalające kobietom zawsze czuć się modnie, niezależnie od sytuacji. Nowy salon marki został otwarty we Wrocław Fashion Outlet 27 października. Zyskał większy metraż (270 m2), nową, przestronną salę sprzedaży i stylowe, komfortowe przymierzalnie, a także asortyment – w salonie dostępna jest jeszcze większa liczba kolekcji. Z kolei amerykańska marka Converse, producent kultowego modelu Chuck Taylor All Star, który szybko został zaadaptowany przez artystów i muzyków, by stać się symbolem wolności, indywidualizmu i kreatywności, swój salon otworzyła na początku października. W nowym sklepie, który otwarto po remoncie, znajdziemy bogaty asortyment obuwia, a także odzież i akcesoria.

Kolejna marka premium dostępna dla mieszkańców Wrocławia i okolic

Oprócz powrotu brandów znanych już klientom Wrocław Fashion Outlet od  października do grona najemców dołączył Wellensteyn. To wywodzący się z Niemiec producent stylowych kurtek dla kobiet i mężczyzn, który wykorzystuje innowacyjne materiały i technologie, by tworzyć odzież najwyższej jakości, wyszukaną i funkcjonalną. Jego znakiem rozpoznawczym jest wyjątkowa wytrzymałość – to nawiązanie do historii firmy, która swoją działalność rozpoczęła od produkcji odzieży roboczej dla niemieckich stoczniowców potrzebujących ciepłych i odpornych na każde warunki kombinezonów i kurtek. Dziś Wellensteyn jest znaną na całym świecie marką premium, a jej ubrania są synonimem jakości i trwałości. W nowo otwartym salonie na 180 m2 na klientów czekać będą kurtki w wielu atrakcyjnych fasonach i kolorach, w tym również modele pochodzące z luksusowych kolekcji, które można będzie nabyć w atrakcyjnych, outletowych cenach.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Gant, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Nano beauty
W ostatnich latach w świat kosmetyków wkroczyła nanotechnologia oferująca nowe aktywne składniki, których jeden z wymiarów nie przekracza 100 nm. Nanocząsteczki i nanomateriały znalazły zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym również w przemyśle kosmetycznym. Według producentów nanokosmetyków, zastosowanie tych cząstek zwiększa skuteczność działania kosmetyków i ich biodostępność – biotechnolodzy twierdzą, że obecnie najlepszą formą transportu substancji aktywnych są nanostruktury nośnikowe. Mimo, iż problemy związane z bezpieczeństwem i zdrowiem człowieka w przypadku kontaktu z nano-produktami są do końca nierozeznane i opisane, nanotechnologia na dobre wkroczyła do branży beauty.

Systemy nośnikowe stosowane w preparatach kosmetycznych stanowią magazyn substancji czynnych, ponadto chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych i ułatwiają ich uwalnianie w miejscu docelowym. Najpopularniejsze systemy nośnikowe w preparatach kosmetycznych to nanosfery i nanokapsuły.

W większości salonów kosmetycznych czeka na nas długa lista zabiegów, z których części nie jesteśmy w stanie rozszyfrować po nazwie, co właściwie będzie wykonywane na naszej skórze. Kto pyta nie błądzi, więc warto zapytać kosmetyczkę, co to za zabiegi i jakie dają rezultaty. Przy wielu z nich musimy jednak pamiętać o ewentualnych przeciwwskazaniach, które mogą wykluczyć nas z możliwości ich wykonania. Jednak spokojnie, nawet do zwykłego masażu twarzy można znaleźć wiele powikłań, jednak wiele z nich ma charakter czasowy i prędzej czy później zwykle możemy skorzystać z tego, co nas szczególnie zainteresowało.

W większości salonów kosmetycznych najczęściej wykonuje się henny brwi, manicure, pedicure czy depilację. O kwestii twarzy wiele osób zapomina lub decyduje się na jeden zabieg od czasu do czasu. Jednak jeśli chcemy wymiernych i co najważniejsze trwałych efektów, to zwykle niezbędna jest seria.

Jeśli chodzi o zabiegi na twarz to sięgamy po oczyszczanie manualne, peeling kawitacyjny, peelingi chemiczne - przede wszystkim zabiegi z wykorzystaniem kwasów, ale również wybierana jest mikrodermabrazja i mezoterapia igłowa. Każdy z tych zabiegów ma swoje wyjątkowe działanie, wskazania, przeciwwskazania, oraz odpowiednie zalecenia. Jeśli będziemy się do nich stosować z pewnością uzyskamy zadowalający efekt, a nasza skóra będzie promienna.

Tricho beauty
Postęp nauki i techniki, wprowadzanie nowych technologii, zmiany społeczno-kulturowe i demograficzne wywołały w ostatnim czasie zjawisko zainteresowania kondycją i wyglądem włosów oraz skóry głowy, wyrażające się w zmianie dotychczasowych kwalifikacji przedstawicieli różnych zawodów przez przyuczenie się do wykonywania procedur trychoterapeutycznych. W ten sposób rozwinęła się trychologiaktórą można zdefiniować, jako interdyscyplinarną dziedzinę nauki, której przedmiotem badania są włosy i skóra owłosiona głowy, utrzymywanie, przywracanie lub kreowanie ich zdrowia i urody za pomocą metod medycznych (leczenia) i paramedycznych (pielęgnacji).

Trychologia szczególnie silnie rozwija się w kierunku zachowawczych metod trychoterapeutycznych, praktykowanych przez nie-lekarzy. Wiele szkół wyższych uruchomiło specjalności o profilu trychologicznym, które zaopatrują studentów w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trychologa kosmetologicznego. Różne instytucje związane w Polsce z trychologią organizują kongresy i konferencje, które z są miejscem wymiany myśli i doświadczeń środowisk trychologicznych.

Wydaje się, że trend trycho beauty nadal będzie się silnie rozwijał, korzystając zarówno z nowoczesnych technologii, jak i tych naturalnych, nieinwazyjnych w połączeniu ze zmianą nawyków związanych ze stylem życia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *