Moda

Wrocław Fashion Outlet ze specjalną ofertą dla fanów sportów zimowych.
Od 24 listopada czeka dodatkowy salon pop-up marki Salomon ze sprzętem i odzieżą dla narciarzy

Przygotowując się na nadchodzący sezon narciarski warto już teraz skompletować profesjonalną odzież i sprzęt. Wszystkim miłośnikom sportów zimowych z pomocą przychodzi Wrocław Fashion Outlet. Od 24 listopada klienci centrum, podobnie jak w ubiegłych latach, będą mogli skorzystać z dodatkowej oferty przygotowanej przez markę Salomon. Ceniony producent obuwia, odzieży oraz akcesoriów sportowych po raz kolejny uruchamia w jedynym modowym centrum outletowym w regionie dolnośląskim swój pop-up z ubraniami i akcesoriami dla fanów białego szaleństwa.

Salomon rozszerza swoją obecność we Wrocław Fashion Outlet

Salomon to marka doskonale znana wszystkim miłośnikom sportów zimowych. W ofercie brandu, który w 1947 roku, a więc dokładnie 75 lat temu, założył we Francji Georges Salomon znaleźć można m.in. obuwie, odzież oraz akcesoria sportowe. Salomon to jeden z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu narciarskiego i outdoor – produkty z jego logo od lat cieszą się uznaniem fanów białego szaleństwa i są synonimem najwyższej jakości. Marka obecna jest we Wrocław Fashion Outlet od  początku istnienia centrum, a w styczniu otworzyła tam nowy, powiększony salon, który jest jedynym na terenie Dolnego Śląska. Od wielu lat w sezonie zimowym oferta poszerza się o pop-up ze sprzętem narciarskim (m.in. deski, wiązania, buty narciarskie, kaski ochronne, kije oraz akcesoria sportowe), również tym przeznaczonym dla najmłodszych.

Wrocław Fashion Outlet z bogatą ofertą odzieży i akcesoriów dedykowanych fanom sportów zimowych

Salomon to tylko jeden z wielu producentów odzieży i akcesoriów dedykowanych sportom zimowym jakich znajdziemy we Wrocław Fashion Outlet. Fani narciarstwa czy snowboardu, ale też wszyscy, którzy szukają wysokiej jakości odzieży zimowej z pewnością docenią bogatą ofertę centrum. W salonach takich marek jak Quiksilver, Alpine Pro, Mountain Warehouse czy 4F czekać na nich będą wysokiej jakości kurtki, buty, czapki czy spodnie narciarskie.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Hi-tech beauty
Zabiegi high-tech to procedury z zastosowaniem najnowocześniejszych urządzeń, które pozwalają na przeprowadzanie nieinwazyjnych i relatywnie przyjemnych zabiegów, dających spektakularne efekty w krótkim czasie. Szeroki wybór aparatury, której działanie opiera się na najnowszych technologiach, zarówno w medycynie estetycznej, jak i kosmetologii, gwarantuje wspaniałe rezultaty w redukcji zmarszczek, uszkodzeń posłonecznych, blizn i trądziku. Urządzenia hi-tech umożliwiają lifting twarzy, wyrównanie kolorytu oraz poprawę jakości skóry. Po wykluczeniu przeciwwskazań, można z nich korzystać w każdym wieku, aby spowolnić procesy starzenia i dłużej utrzymać młody wygląd, a także, aby korygować problemy estetyczne wynikające z upływu lat.

Aparaturowe zabiegi hi-tech wykorzystują kilka innowacyjnych technologii, które można stosować pojedynczo bądź zestawić w różne kombinacje: fale radiowe RF, podczerwień IR, ultradźwięki US, masaż próżniowy, mikronakłuwanie oraz różnego rodzaju prądy. Mimo, iż technologie te znane są od dawna, trend hi-tech beauty rozwija się, cięgle dostarczając estetologom nowszą i nowocześniejszą aparaturę. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że zabiegi te wypierają tzw. „białą kosmetykę” – obecnie nie ma praktycznie gabinetu, który nie posiadałby w swojej ofercie zabiegów z wykorzystaniem aparatury hi-tech.

Tricho beauty
Postęp nauki i techniki, wprowadzanie nowych technologii, zmiany społeczno-kulturowe i demograficzne wywołały w ostatnim czasie zjawisko zainteresowania kondycją i wyglądem włosów oraz skóry głowy, wyrażające się w zmianie dotychczasowych kwalifikacji przedstawicieli różnych zawodów przez przyuczenie się do wykonywania procedur trychoterapeutycznych. W ten sposób rozwinęła się trychologiaktórą można zdefiniować, jako interdyscyplinarną dziedzinę nauki, której przedmiotem badania są włosy i skóra owłosiona głowy, utrzymywanie, przywracanie lub kreowanie ich zdrowia i urody za pomocą metod medycznych (leczenia) i paramedycznych (pielęgnacji).

Trychologia szczególnie silnie rozwija się w kierunku zachowawczych metod trychoterapeutycznych, praktykowanych przez nie-lekarzy. Wiele szkół wyższych uruchomiło specjalności o profilu trychologicznym, które zaopatrują studentów w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trychologa kosmetologicznego. Różne instytucje związane w Polsce z trychologią organizują kongresy i konferencje, które z są miejscem wymiany myśli i doświadczeń środowisk trychologicznych.

Wydaje się, że trend trycho beauty nadal będzie się silnie rozwijał, korzystając zarówno z nowoczesnych technologii, jak i tych naturalnych, nieinwazyjnych w połączeniu ze zmianą nawyków związanych ze stylem życia.

Nano beauty
W ostatnich latach w świat kosmetyków wkroczyła nanotechnologia oferująca nowe aktywne składniki, których jeden z wymiarów nie przekracza 100 nm. Nanocząsteczki i nanomateriały znalazły zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym również w przemyśle kosmetycznym. Według producentów nanokosmetyków, zastosowanie tych cząstek zwiększa skuteczność działania kosmetyków i ich biodostępność – biotechnolodzy twierdzą, że obecnie najlepszą formą transportu substancji aktywnych są nanostruktury nośnikowe. Mimo, iż problemy związane z bezpieczeństwem i zdrowiem człowieka w przypadku kontaktu z nano-produktami są do końca nierozeznane i opisane, nanotechnologia na dobre wkroczyła do branży beauty.

Systemy nośnikowe stosowane w preparatach kosmetycznych stanowią magazyn substancji czynnych, ponadto chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych i ułatwiają ich uwalnianie w miejscu docelowym. Najpopularniejsze systemy nośnikowe w preparatach kosmetycznych to nanosfery i nanokapsuły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *